fredag 29 oktober 2010

Tröött och sliiten

Lever just nu som en zobie känns det som, men det passar väl bra såhär i halloweentider (hahahaha) men jag har ingen ork och ingen lust för någonting.
Idag skulle jag ha varit med "fritidsgänget" på lite fredagsmyys, men jag tackade nej... inte likt mej, men jag är såå trött, skulle även ha träffat Pia (dubbelbokad) och vi skulle göra en blankett för jobbet över ett glas vin, men tackade nej även till henne...
Men hur det nu än var så kände jag mej lite sugen på en shoppingtur i förmiddags så jag styrde kosan mot Överby köpcentrum, gick över de flesta affärer hittade ett par jeans och en mössa och ett par vantar att ha när jag går eller springer, men hur kul var det? Stannade även på Torp, där jag köpte första julklappen, till Julia, brorsans tös. Sedan köpte jag en sådan där man gör hål i bälten med, jag har ju faktiskt fått behov av det nu... alltså skulle även garderoben behövas bytas ut, men jag hittade inget som lockade, jo förresten en tunika/ klänning som jag ångrade att jag inte köpte... typiskt mej.
Väl hemma slocknade jag som en gris på soffan och här sitter jag nu och väntar på att familjen ska komma hem och att vi ska äta lite mat, tar lite förrätt under tiden: salta pinnar och pepsi max...;)
Britta tyckte vi skulle titta förbi senare på ett glas vin, men jag tror nog det blir myskläder och soffan för resten av kvällen.
Ha en myysig kväll
Kram Helene

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är inte trött...??? Alla verkar mer eller mindre vilja sova dygnet runt.
Du har i alla fall fått en liten shoppingtur idag, jag har fått förkylning med värk i kroppen och ont i halsen...tack för det...typ ;D
Hoppas du är piggare i morgon. :D
Kraaam
Maggan