onsdag 2 februari 2011

Trött, trött trött...

Undrar om det är för att man närmar sig 40 med stormsteg, eller om det helt enkelt är lite sooooooooooool som saknas, är trött hela tiden.
Får absolut inget gjort efter mörkrets inbrott.
De sista dagarna i och för sig varit väldigt gråa och tråkiga.
Fast solen visade sig liite idag och då fick jag jätte lust för en promenad efter jobbet, men när jag gick från kontoret till bilen så regnade det...så jag hamnade vid strykbrädan istället, tills nu när jag bara var tvungen att sätta mej en stund...hittar 100 ursäkter för att slippa göra något vettigt

1 kommentar:

Anonym sa...

DET ÄR VÄDRETS FEL! Solen visade sig här också ett ögonblick men som sagt när jag stängde kontordörren bakom mig så började det regna. Kul...inte.
Tröttman är svår hos mig också men jag har lärt mig nu att det är inte bara brist på ljus utan också att det blir ljusare. Du vet den där tallkottkörteln man har som reglerar dygnsrytm går helt i spinn och det känns som om jag kan sova dygnet runt.
Kram // Maggan