torsdag 3 februari 2011

Vilken dag!

Hemma efter en härlig promenad som jag var ytterst tveksam till att ta, tur Jörgen övertalade mej, nu känns det skönt 5 km senare. Väntar på att tvätten ska bli klar, på söndag har jag annat för mej (min vanliga tvätt dag) jag fyller år! Det vet mina arbetskollegor om i alla fall, för i förmiddags när det var kaffepaus överraskade dom mej. Jag blev så glad och rörd att tårarna rann... De sjöng en sång som handlade om mej, jättekul ska se om jag inte kan lägga in dem sedan. Jag fick en fin flaska vin, blommor och biljetter till valfritt evenemang, helt perfekt, allt man kan tänkas vilja ha. Dessutom var det städat när jag kom hem idag, helgen kan inte börja bättre <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk dag du haft Heléne! Å i morgon är du ledig. Myyyys :DD
Kram // Maggan

Heléne sa...

Jaa tänk så lyckligt lottad jag är ;)
KRAAAAAAAAAAAAAAM <3