fredag 20 mars 2009

Vad tiden går fort...

Nu har det gått en vecka sedan min operation, helt otroligt och det verkar faktiskt som det har blivit bättre, känner att jag kan både sträcka och böja mer ;-)
Men än är det långt kvar, tränar 5 gånger om dagen, lite tråkigt men men, det är ju därför jag är hemma.
Idag ska jag till sjukgymnasten igen, ska försöka få lite ordning på mina träningsprogram, hade 3 olika i pärmen och det räcker ju med 1.
Utmaningen som jag och Britta började med i måndags går jätte bra, men nu kommer det värsta; HELGEN, det är då alla frestelser dyker upp, men det är ju den verkliga utmaningen :). Ikväll ska vi ha lite gäster här och det är ju bra för då kan ju jag styra lite vad gäller maten, jag har hittat ett jättegott recept, hoppas jag, på en fetaost och skinkpaj.
Men så var det ju det där med något till kaffet... tror det får bli frukt och mörk choklad...lite tråkigt kanske, kan ju alltid köpa lite light glass till... få se när jag kommer till affären.
Ser fram emot en härlig helg, må så gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig och hoppas att det blir bra i ditt knä denna gång. Trevlig helg
kram